Citat:
Ursprungligen postat av Eva L
Jag har skickat uppgifterna till din inbox. Ha en trevlig resa. Agios Isidoros som ort hamnar nog aldrig bland mina favoriter men boendet var riktigt bra, stranden trevlig och vi hade 10 sköna dagar där. Vi besökte Plomari rätt ofta på dagtid kändes inte så lockande att gå med barnvagnen i mörkret och busstrafiken var ganska begränsad i området. Lugnet i Vavera eller vad det nu heter gillade jag verkligen det jag saknade i Agios var det begränsade utbudet av bra tavernor. Ni åker ju ospecifiserat och hamnar kanske på någon helt annan plats. Mytilini stad besökte vi en dag. Intressant men inte mer.Eva
|
Takk for tipset i inboksen

- det gjemmer jeg i tilfelle det skulle bli en tur til syd-Lesvos en annen gang
Nå er vi hjemme etter en avslappende uke, med fantastisk fint vær, mange herlige bad og deilige måltider
Ving "plasserte" oss i Molyvos, vi fikk et studio på "Green Garden" og var godt fornøyde med det

- sentralt og lite anstrengende i varmen, stedet ligger like ved bussholdeplassen, taxiholdeplassen, havet og sentrum
-vi slapp å klatre oppover i byen i varmen, men selvsagt var vi oppe på borgen, d e t er et must
B a d e i Molyvos gjorde vi bare en gang, store steiner og sjøpiggsvin er ikke noe jeg setter pris på.
Fordi vi samtidlig ville bli litt kjent med stedet PETRA badet vi der og en gang, helt ok, men...
Stranda i ANAXOS ble vår favoritt

- dit reiste vi fire dager og
Taverna "Ta EINAI",rett bak stranda, vår stamtaverna

- det ble fire lunsjer der
- å b o i Anaxos kunne jeg ikke tenke meg, det er kjempekoselig og vakkert i Molyvos. - selv om det er v e l turisttilpasset, finner man og gresk hverdagsliv

- i Petra er det sikkert også fint å bo

Kari