Hej Esmeral!!
Har inte kommit mig för att skriva en hälsning till er förrän nu. Vi vill också tacka för en trevlig vecka tillsammans som "balkonggrannar"

, tyckte det var trist när ni åkte. Men vi fick trevliga "grannar" andra veckan också (från Leksand) så den veckan blev också lyckad. Hoppas Magnus överlevde kackerlackorna

...Jo vi fick underbart väder andra veckan (40 gr de sista dagarna) men vi njöt. Vi visste ju att det var taskigt väder hemma. Ha en fortsatt trevlig sommar....hälsn Kicki och Ingalill fr Skellefteå.
Citat:
Ursprungligen postat av esmeral
Jaha nu har jag varit i Grekland för första gången  Jag kan ju säga att jag fått blodad tand  Lesvos var väldigt fint och genuint, att strosa runt i Plomari och se hur grekernas vardag lunkade på var en upplevelse jag sent kommer att glömma.
Att vädergudarna var på vår sida gjorde ju inte resa sämre.
Hotellet(Pebble beach) var helt okej fast lite slitet, läget var ju helt perfekt med 0 meter till stranden.
Återkommer mer än gärna till Lesvos men vill se mer av ön så då blir det nog en annan del av denna underbara ö.
Tackar för en toppenvecka till granntjejerna från Skellefteå  hoppas vecka 2 blev lika solig och fin som vecka 1 
|