Ämne: Tunga väskor
Visa ett inlägg
  #8  
Gammal 2009-07-11, 09:53
rhodosfanast rhodosfanast är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Inlägg: 330
Standard Sv: Tunga väskor

Vägningen av resväskor har dom blivit mer noga med därför kan kan köpa till extra vikt på sin resväska med sitt flygbolag för det blir billigare än o ta det på flygplatsen. Dom har t o m börjat väga handbagagen o kameraväskor för folk stoppar för mycket där oxå.
Jag skulle inte heller vilja sitta ombord på det planet med varje väska väger 36 kilo. Tänk om din väska går sönder med alla flaskor i har du tänkt på att du blir ersättningsskyldig till dom andra som får sina väskor fördärvade av din sprit i resväskan för det är ej tillåtet o packa en massa spritflaskor i resväskorna. Jag hade inte velat ha min väska o mina saker fördärvade jag hade begärt att flygbolaget skulle se vems väska som hade fördärvat min väska.

Det är så att visa flygbolga kan man inte beställa på utresan endast på hemresan för dom har mindre plats o förvara det på eftersom dom kanske har med hemresans beställning på planet ner. Jag åker alltid med fritidsresor o Tui fly Nordic o kan beställa både på hemresa o utresa. Har precis gjort det nu för att allt skall vara klart..
Svara med citat