Visa ett inlägg
  #20  
Gammal 2005-09-07, 12:55
rhodosfanast rhodosfanast är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Inlägg: 330
Standard Sv: Resebolag Cantravel???

Jag tycker det är hemskt när man beskyller en resebyrå eller researangör att blanda sig in i Timeshare..

Jag vet att inte TUI eller Fritidsresor är inbladad i det för jag tog faktiskt kontakt med en kompis som jobbar på TUI Nordic o frågade o det stämmer inte alls...

För att stoppa timeshare så får ni stoppa både svenskar o norskar o finskar som jobbar med det på öarna o det är inte bara Grekland som är drabbade utan oxå övriga Europa...

Det är mycket mindre timeshare på Rhodos nu än vad det var för fem år sedan där då var det jätte många som höll på med det....

Men det är resenärens eget fel som inte vågar stå emot dom när dom tar o frågar o dom de går på är par ingen med barn...

Jag har en väninnas dotter som har jobbat med det på Rhodos o hon slutade eftersom hon inte fick ut sin lön till slut...

Jag har varit så mycket på Rhodos i åtta år att jag vet vad timeshare är o har även pratat med alla mina vänner där nere o tog senast idag ett telefonsamtal med mina grekiska vänner o pratade om timeshare...

Ett råd till alla som åker läs broschyren som ni får av resebyrån o den vi fick av Fritidsresor i år stod mycket bra om timeshare.Men många slänger den o bryr sig inte om att lyssna inte ens på guiderna där nere....

Istället gnäller folk att dom inte får någon service o allt är guidernas fel nej se på er själv istället är mitt råd...
Svara med citat