Citat:
Ursprungligen postat av Getty
Så tråkigt att din resa inte blev som du hade tänkt dig. Jag har rest med Nazar två gånger till Turkiet, och varit mycket nöjd med dem. De har ställt upp och fixat med saker som hotellet struntade i. Jag har i båda fallen blivit mycket trevligt bemött och tycker det är tråkigt om det inte är på samma sätt nu.
//Ingela
|
...har också hört av många släktingar och vänner som åkt med Nazar till turkiet och varit grymt nöjda att det skulle vara bra, det var en av anledningarna till att vi valde Nazar och All-Inclusive denna gången, då jag i ärlighetens namn varit väldigt skeptisk tidigare till detta koncept.
Vem på Nazar som kommit på den briljanta ide´n att skicka folk på semester till Maravel Sky kan man ju undra och varför dom på det hotellet över huvudtaget startat All-Inclusive där, när dom inte hade resurser till det, litet kök, lite personal, väldigt enkelt hotell(enligt Dansk Guide på plats, e.g endast 2 stjärnigt!)