Visa ett inlägg
Gammal 2009-10-01, 23:19
grimms avatar
grimm grimm är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2009
Standard Sv: Får det gå till så?!

Hej Ofelia,

Nu framgår det inte helt klart av ditt inlägg vilket bolag du försöker boka med, men visst hinner de ändra priset på 3 minuter... tyvärr.

Flygbolagens prissättning är så gott som helt o hållet baserad på tillgång o eferfrågan. Är det ett sällskap som som gör en "spökbokning" innan du hunnit betala din biljett, då kan den bli dyrare.

Sedan att SAS har rasat i service varje år sedan jag började resa i tjänsten(1989) gör det inte bättre.
Jag kan istället rekommendera Blue one. Ett bolag som ägs av SAS, men som fortfarande värderar sina passagerare, iaf enligt min erfarenhet, man får mat dryck o sprit till kaffet om så önskar.
En liten omväg via Helsinki, men där spenderar jag gärna ett par dagar! Helsingfors är vad Stockholm aldrig kommer att bli, en trevlig, serviceinriktad stad med mycket god mat och trevliga restauranger med specialteman på underbart konstiga plaser, mitt i stan!

Oj, nu gled jag iväg från ämnet, men helsinki (helsingfors) är min favoritstad i norra europa. Jag älskar den stan!

/Grimm, INTE AFFILIERAD MED BLUE ONE!!!!
Som just nu känner att hösten börjar bli påträngande, och kall.
Svara med citat