Ämne: Moderatorer
Visa ett inlägg
Gammal 2009-10-05, 16:46
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Moderatorer

Jag har varit bortrest och har inte kunnat svara förrän nu. Egentligen hade jag inte tänkt skriva något i den här tråden eftersom andra så tydligt har klargjort vad som faktiskt har hänt, och inte hänt. Några ord vill jag dock skriva.

Citat:
I min kritik i tiggeri-tråden så får jag svar från admin och min omedelbara känsla är att KRITIK, det är ingenting som man ska ge varken moderatorer eller för den delen, admin själv.
Mitt svar till dig innehöll en upplysning, det stod inte ett ord om att du inte får kritisera.

Citat:
Det jag reagerade över var att en medlem kände sig kränkt,ledsen och påhoppad.
Det har inte slagit dig att det kan finnas medlemmar som känner sig kränkta, ledsna och påhoppade av det du skriver. Du anklagar öppet en medlem för att ha orsakar en annans medlems avhopp, trots att det inte finns någon relevans i det påståendet. Det kanske är något du ska tänka på nästa gång du skriver.

Att det finns en otydlighet när vi skriver i våra roller som moderatorer och admin har jag svårt att se. Det är ytterst sällan vi skriver under våra inlägg som moderator eller admin, och det beror på att i princip allt modererande sker i skymundan. Det märks inte utåt av den enkla anledningen att det inte ska märkas. Att jag svarar dig öppet nu, och inte via PM som vi normalt gör, är på grund av att du öppet klankar ner på mig och inkfish.

Janne/Admin