Hej våran familj har alltid åkt med Apollo,Ving,Fritidsresor till Grekland men på årets resa i september till Skiathos så pröva vi Airtours och det var första och sista gången dom anlitades av oss.Först och främst så var det ett äldre flygplan sas som var sunkigt och omodernt desutom var det fel på värmen så alla höll på att frysa ihjäl enda fördelen var att ingen från våran flight fastnade i värmekameran i tullen då vi förmodligen katalogiserades som vandrande kylrums lik

.Att sas desutom haft personal nedskärningar märktes då dom som jobba på planet skulle behövt rullator då bara dom som har 40+ år i tjänst är kvar

.När vi sedan skulle åka hem skulle planet avgå 11.15 men när vi kom till flygplatsen så var avgångstiden satt till 14.00 sedan blev det ytterliggare försening på 30 min men det kan man ta men inte att avgångstiden är satt 3 tim fel vi var flera som bott privat som var något irriterade.Jag tog sedemera kontakt med Airtours när vi kommit hem och dom påstår att dom försökt att nå alla på mobilen för att medela att planets avgångs tid var senare vilket var rena rama skitsnacket då både jag med flera hade full teckning på mobilerna men ingen ringde oss.Airtours kunde ej heller förklara hur benstockens långtidsparkering hade rätt ankomstid enligt start tid 14 00 från skitahos träffade även flera andra som haft tidigare erfarenhet av att airtours är usla.
Mvh Robban