Visa ett inlägg
Gammal 2009-10-15, 11:49
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Vad är det för fel.....

Citat:
Ursprungligen postat av rebase Visa inlägg
Här måste Du nog förklara Dig Elisabet. Jag har aldrig läst i forumet att någon tycker att det är fel på folk som väljer ett annat resmål än Grekland
Att man noterar olika saker i det man läser är inte konstigt, och det är väl antagligen det vi gör, men faktum är att jag långt ifrån är ensam om uppfattningen att det finns en "dold" attityd bland en del inlägg, som säger bland annat att man "måste" åka till Grekland varje år med mera.

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
syftar Du på Masses inlägg så tolkar jag det inte alls som Du.
Jag syftar inte på något enskilt inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Jag tycker inte att det är ett dugg konstigt att det är GREKLAND som höjs till skyarna som semestermål här på Kalimera.
Nej det är inte alls konstigt, men det är inte heller det jag säger, utan att det finns en attityd, som ibland kommer fram här i forumet, att de personer är konstiga som tycker det är konstigt att man åker till samma ställe.

Jag menar att det är mycket vanligt att personer tycker att det är konstigt att åka till samma ställe. Det finns faktiskt även många bland kalimerorna som tycker det.

Elisabet - på resande fot med begränsad tid att fortsätta diskussionen, hur roligt det än är att diskutera.
Svara med citat