Visa ett inlägg
Gammal 2009-10-25, 16:19
Cassiopeia Cassiopeia är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2009
Standard Sv: Plomari eller Petra?

Citat:
Ursprungligen postat av Katitzi Visa inlägg
Nu har velpottan tillslut bestämt sig! Det blev den första bokningen som jag fick med min "turbokning" utanför Molivos. Den som jag fick till ett billigt pris som Apollo hade satt för lågt meddetsamma resorna kom ut. Bokningen låg fortfarande kvar fem dagar efter sista inbetalningsdatum, så det tog jag som ett tecken. 10200 kr för två veckor i tvårumslägenhet för 2 pers, med frukost, AC och transfer. Det tycker jag är billigt!

Har kollat flygstol 1 juli, det kostar 9796 kr för två pers. Så då blir boendet ju nästan gratis!
Vi ska hyra vespa hela tiden så vi kan ta oss runt till lite olika ställen. Det blir nog bra.

Är annars inte rädd för att pussla ihop resor själv, men det ska ju löna sig!
Åker till Teneriffa om tre veckor tex. Har bokat reguljärflyg med Norwegian och bokat hotell och hyrbil på nätet. ca 3000 billigare än med charter!

Tack för allt engagemang! Katitzi
Vi bodde på Sun Rise som ligger efter samma väg, lite närmare Molivos. Trivdes jättebra, lugnt och skönt. Lätt att ta bussen ned till Molivos och även Petra, även hotellen (bla det ni ska bo på) har egna bussar några gånger per dag.

Varje kväll gick vi hem från Molivos - tog 20 minuter. Kanske tar det 10 minuter till att gå till ert hotell. Taxi finns också för en bra pris. Men hyr man vespa så är det ju ännu enklare att ta sig runt.

Tips - ta med reflexer - ett tips jag fick här på forumet. Det finns visserligen trottoar ändra fram till Sun Rise men det känns ändå bra med reflexer och sista biten är utan trottoar - men ´å andra sidan är det inte mycket trafik.

Så önskar en en skön resa
Svara med citat