Citat:
Ursprungligen postat av Lissi
Sen i lordags em sa har det varit skyfall, askvader , blandat med lite regn! Jisses, 48 timmars regn non stop. Men inte gor det mig det minsta inte... Jag har regnjacka och vandrar flera timmar i regnet tills jag blir alldeles plaskvat! Da gar jag och badar  Jag har publik kan jag lugnt pasta!! Igar stannade fyra ilar pa vagen vid AG Fokias och de i bilarna kollade noga vad jag gjorde. Det gar nog rykten nu om en tossa som tar av sig alla vata klader och gar ut i vattnet och simmar.. Helt underbart!!  De skulle prova!
|
Häftigt Lissi!
Dels härligt att du trivs och uppskattar din resa trots det lite udda vädret, som uppenbarligen bidrar till en annorlunda upplevelse mot vad vi är vana vid i Grekland.
Dels beundrar jag också dina insatser när du trotsar elementen med bad o strandliv.

Det blir spännande att ta del av de utlovade bilderna som ska övertyga mig om att Tinos visst har stränder som duger. Jag menar att är de OK för dig under dessa förutsättningar, så är det väl sjutton om det inte skulle vara bra nog åt mig i juni.
Ha en fortsatt trevlig tur!
/

Mats