Ämne: Syndafloden?
Visa ett inlägg
Gammal 2009-10-28, 22:03
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Syndafloden?

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Hej igen!

Idag, onsdag ,forsta hittills regnfria dagen Uppehall sen kl 10, dock med blast och mulet Men igar morse var det FAKTISKT 2, 5 timmar sol och da var jag forstas pa Ag Fokas och badade.

Jatteledsen javisst, men mest for att inte Claes far se alla haftiga regnbilder och alla bilder fran Mykonos dar han aldrig varit. Jag sjalv har ju alla bilder i hjartat! Att ta nagra NU kanns inte sa kul....Sa tyvarr, bilder blir det inga harifran Masse, men en liten info bok ska jag skicka dig!

JAg har redan bestamt att jag vill se Tinos pa varen ocksa..pasken ar prelbokad om jag kan for jobb.
Ett ar sakert....om jag vetat nar jag bokade resan att vadret skulle vara regn o skyfall sa gott som hela tiden sa hade jag kanske inte akt men AH sa glad jag ar att ha fatt denna harliga vecka..... en av de mysigaste resorna pa valdigt lange...

Pa fredag kommer solen igen!! Nikoleta har aldrig pa 25 ar har pa Tinos varit med om ett sadant regn som nu sa det var kul att vara pa plats...
Nu ska jag njuta av sista kvallen har! Kram
Lissi
Lissi, du är fantastisk! Den känsla för Tinos som du utstrålar rakt genom allt regn gör ju bilder överflödiga. Jag ser fram emot din info-bok vare sig det är bilder eller ej. Får du dessutom till det med en påsk-resa så kan det ju bli en och annan bild då istället. Ha en skön avslutning på ditt Tinos-besök och en bra resa hem.

/ Mats
Svara med citat