Visa ett inlägg
Gammal 2009-10-31, 18:15
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Hemma från Tinos

Läst. Allt. Naturligtvis! Jag behöver väl inte säga mera? Synd att du fick så trist väder i år, men du verkar ju fixat det ändå. Och det ska du ha allt beunder för, för det är inte alla som klarar av semestern så, när vädergudarna inte är på rätt humör. Du har blivit Tinosförhäxad... Gläder mig....

Citat:
Men ett önskeprojekt har jag hittat i Tinos stad, med utsikt över strandpromenaden (alldeles bredvid hotel Okeanis) och där kan Claes sitta på terassen och se alla båtar komma och gå.
Är du galen kvinna? Köpte du inte direkt? Bredvid Okeanis! Det finns ju knappt ett bättre läge i Chora!!!! Hamnpromenaden när man kliver utanför dörren och bara runt hörnet till vänster bort till Taki! På rätt sida också så man slipper stöket och brötet från hamnen. Om det är det huset jag tror så finns det även en bra bar/taverna i bottenvåningen!!! Annars i huset bredvid...

GULDLÄGE om ni fixar det ekonomiskt! Jag hyr det lätt minst två veckor, troligtvis mer, per år framöver! Och med tanke på att nu fler och fler börjar få upp ögonen för denna Pärla till ö så tror jag nog att det finns fler som är intresserade...

Nu förstår jag om Claes börjar svettas och får djupa rynkor i pannan...

Om ni släpper det så vill jag att du informerar mig om allt om den lägenheten! Alla kontakter osv... OK? PMa mig ändå om pris osv. I ett sådant här läge är alla kontakter goda kontakter...

Senast redigerad av Peter den 2009-10-31 klockan 18:17. Anledning: Lissi har rätt. OKEANIS stavas med K!
Svara med citat