Gota petter, att du orkar Enigma.
Du paminner mig om en gammal faster som bara sag ont och elande i allt!!!!
Na jag e verkligen ingen expert pa varken det ena eller andra.
Ja jag ar verkligen sjukt radd for kackerlackor.
Dom ar laskiga, stora, harda, kommer fran avloppen men d som gor mig mest radd (skramd) ar nar dom flyger fram som stenharda kamikaze soldater o jagvill inte fa en i skallen!!!
Jag hoppas inte reklamblad o vampyrdrakter flyger upp i huvudet pa folk.
DET vore skrammande daremot!!!
DU klara av dessa odjur, DU gillar se blod o slaktade djur....MEN det gor INTE jag.
Min mamma gillar inte katter.
En kompis klara inte ens se blod pa skrubbsar.
En kompis dotter hade panik sa fort dom kladde ut sig pa dagis (halloween, pask what so ever)
Min son hade skrack mot ballonger (och da talar vi om RIKTIG skrack) nar han var liten.
Vad ska vi da gora at detta???
Forbjuda ballonger............
Aldrig mer ha maskerad............
Sluta trilla o sla oss..........
Be slaktren ha gardiner i fonstret....
Ha ihjal alla katter o alla andra djur, saker som folk tycker ar laskigt????
Nej d gar ju inte....sa da far man ju bara acceptera att alla tycker inte lika!!!
Finns det nagot man inte gillar far man ju pa basta satt undvika det!!
Om nagon anhorig till mig skulle kasta sig framfor taget o kroppsdelarna skulle flyga......ja d skulle vara fruktansvart (lika hemskt som om jag miste nagon pa nagot annat satt)
Det skulle ju vara maximal otur om nan kom och la ett blodigt plast ben i brevladan just da.
Och jag kanske skulle fa nerv problem................men inte tusan kan jag begara att alla ska sluta o fira halloween for det!!!!!!
OM vi skulle forbjuda den traditionen/partyt i varat land....vad blir nasta sak???
Jag ater inte ens leverkorv sa varfor skulle jag bege mig till kina o kaka hundar eller varm eller kall aphjarna????
Nej jag valjer att ata det som jag tycker om.
JAG gillar marsipan sa om nu nagon skojar till det pa ett halloween party o gor fingrar av min favorit marsipan ja da tror jag att jag kommer ata det OM det inte skulle fa mig o ma daligt.
Vi ater aven med ogonen....och kan jag inte se humorn i det hela...na da far jag lata bli!!!!
Svarare an sa blir det inte
PS jag e overtygad om att dom serverar kackerlacker i Kina.
Kanske jag skulle oppna mig ett litet kvarters hak..........tank jag kommer tjana pengar pa o ha ihjal fanskapen