Citat:
Ursprungligen postat av litentuva
Men visst känns det ibland som att en del är mer än bara forumvänner här på forumet
|
Jo, självklart är vi många som har träffats även "i verkligheten" och blivit vänner. Då och då ordnas träffar på olika ställen i landet, dit alla är välkomna. Titta under fliken "Kalimeraträffar", så ser du om det är något på gång, det brukar vara väldigt trevligt. Eller också råkas man - planerat eller alldeles oförhappandes - någonstans i Grekland och lär känna varandra där. Och när man skriver till människor man känner, blir man naturligtvis litet personligare än när man skriver till främlingar. Jag kan inte se något fel med det.
Alla har vi varit nya på Kalimera, och alla har väl olika förväntningar. Om jag gillar ett forum, återkommer jag, och så småningom lär jag känna andra som också återkommer dit. Å andra sidan har jag lämnat forum där jag inte har trivts också, men det är mitt privata val att inte återkomma, och inget som jag behöver anmäla...
Karin
som aldrig skulle ha kommit varken till Aten eller till Karpathos utan Kalimera, så tack, Riitta och Mikke!