Ämne: Rökförbudet
Visa ett inlägg
  #31  
Gammal 2010-01-08, 12:22
A.Konstantinidis A.Konstantinidis är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2009
Ort: Arta
Inlägg: 24
Standard Sv: Rökförbudet

Nu blir det lite off topic men hoppas med lite overseende
Visst har Grekland tagit emot BIDRAG fran EU till att rusta upp sina vagar, broar mm.......Jattebra och snallt av EU
Sverige och svenskarna har oxa tagit emot bidrag...kanske inte lika mkt for vi inte var i lika stort behov???

Alla lander ar i ekonomisk kris mer eller mindre, men det finns pengar till att skicka politer pa EU moten och betala deras loner.
Tank om pengarna och EU kunde lagga sin kraft pa att styra upp lite i d valdigt korrupta landerna och hjalpa folket???
Vad gor Eu for nytta???
Betsammer att gurkorna far inte vara bojda utan dom ska vara raka!!!???

Skapar regler som anda inte foljs???
Som t.ex ROKFORBUDET (tillbaka till orginalinlagget

Allt skulle var lika, vi skulle halla ihopa, ett enat Europa och allt skulle bli sa mkt battre!!!!
Na sa har d val anda inte riktigt blivit
Varfor har sverige fatt behalla KRONAN (vilket jag hoppas det fortsatts med for Euron blev ett fordarv)
Snusen skulle forbjudas (min pappa snusar mer an nansinn)

Men som sagt Grekland har fatt BIDRAG och BIDRAG betalas inte tillbaka!!!
Sa deras Ekonomiska tragedi beror inte pa att dom fatt LANA pengar av EU och nu maste betala tillbaka.
Trodde Eu var som ett Europeiskt aktenskap...I NOD OCH LUST...men ack sa besviken jag blev igen.....det var visst bara feta topploner ock RAKA GURKOR!!!

Haller med Grimm.....Hellre en strejkandebuss, stinkande sopor men ett innehallsrikt liv, mkt karlek och en god souvlaki!!!
Ha en bra dag alla...och nu ska jag inte skriva mer har vill ni sa tar vi det till en ny trad
KRAM
Svara med citat