Ämne: Ö-luff
Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-09, 17:36
Svein B. Svein B. är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010
Standard Sv: Ö-luff

Naxos er stor nok til å ha noe for enhver smak. Med små barn ville jeg nok bo nærmest mulig Agios Giorgios-stranda som er meget langgrunn. Det samme kan sies om bystranda Ammos på Koufonissi og Agii Anargirii-stranda i Naoussa på Paros.

Jeg vil si at på tre uker går det an å planlegge å besøke fire øyer, men dere må også være innstilt på at det kan bli noe helt annet enn dere har planlagt. Donoussa og Schinoussa har også meget fine strender. På Schinoussa kan nok strendene være litt 'svåråtkomliga' hvis dere ikke velger å bo ved stranda. Kini på Syros er også veldig barnevennlig og stranden er helt grei.

Jeg vil si at juni er den beste måneden, men juli og september er også helt greie. August bør helst unngås.

Priseksempel: Pireus–Naxos med konvensjonell ferje koster cirka 30 euro pr. voksen på økonomiklasse eller 'deck'. Hurtiggående ferjer koster det dobbelte, men bruker halvparten så lang tid.

Rom finner man på stedet. Det pleier å være rikelig å velge mellom og det er på stedet man får de beste prisene. En annen fordel er at du kan se rommet før du bestemmer deg om du tar det eller ikke.
Svara med citat