Visa ett inlägg
Gammal 2005-10-01, 18:40
kassiopeja kassiopeja är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Sv: Nu ska jag också...

Intressant diskussion om det här med transferkostnaden, även om jag kan hålla med om att den inte riktigt handlar om Karpathos... Anledningen till att jag studsade när jag såg det där var att jag hade uppfattningen att om man reser charter så är det för att allt ska ingå i paketet så att man slipper ordna själv.

Självklart tas kostnaden ut på något sätt ändå (så naiv är jag inte att jag inte begriper det, liksom att hela idén med att driva företag i grunden är att tjäna pengar), men det irriterar mig att det anges ett pris för olika datum och hotell och sedan när man ska till att boka så är alla tänkbara tillägg valda by default och man måste aktivt klicka bort dem man inte vill ha, såsom flygmat när man reser tidigt på morgonen (iofs inte annars heller men men...) och i mina ögon tämligen onödig extra reseförsäkring.

Vi ska bo på Atlantis, mamma är lite såld på att kunna få havsutsikt så det fällde avgörandet. Hotellet har tidigare dryftats här i forumet och det verkar kunna vara helt okej.

Härligt är det i alla fall att nu ha något att se fram emot! Tror jag har läst det mesta som skrivits om ön här på Kalimera och det ska bli så härligt att få komma dit... Får läsa alla resebrev igen och drömma mig bort under kalla vinterdagar! Och skaffa en nedräknare när jag tror att jag kan hantera antalet kvarvarande dagar...

/Kristina.
Svara med citat