Ämne: Summer Dream
Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-23, 23:13
Kitten Kitten är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2009
Standard Sv: Summer Dream

Känner att jag måste försvara oss lite här, eller iaf förklara.

Städningen vet jag tyvärr inget om eftersom jag inte jobbat där tidigare, men har iaf framfört de till min pojkvän så han kan ha extra koll på de (har själv bott där som gäst, innan vi träffades och då tyckte jag iaf de funkade bra).

Vad de gäller solstolar och parasoll lämnade vi in allt för "renovering" förra veckan, och just nu jobbar flera killar på hotellet med att renovera och måla.

Har oxå förklarat att vi måste sätta in extra varmvatten, eftersom de här enbart använder sej av solvärme under säsong, vilket inte räcker för oss skandinavier. Jag bodde själv på hotellet (inte som gäst) från april - sep så vet hur jobbigt de är!

Förra säsongen var dom bara två killar som skötte hela hotellet pga ekonomiska situationen här nere. Men i år kommer vi vara ett par till, och hoppas att jag kommer göra ett bra jobb i reception/bar.

Är de andra specifika saker ni tyckte var dåligt eller hade problem med så får ni jättegärna maila mej på alexandrahasselblad@hotmail.com så jag kan försöka fixa de innan denna säsongen startar.
Svara med citat