Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-18, 09:19
Inass avatar
Inas Inas är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Doryssa seaside village

Jag tyckte stranden vid hotellet var jättebra. Den är stenig i början men sen när man kommit ut en liten bit så blir det mjuk härlig sand. Vattnet är klart och det finns många fiskar (som nafsar lite i benen ibland hehe). Har för mig att två solstolar och ett parasoll kostade 6 €. Jag var där i slutet av september och då var det inga problem att få solstolar. Kan dock tänka mig att det är svårt under högsäsongen då det fanns ganska få solstolar precis vid hotellet. Men stranden är ju ganska lång så det finns säkert en bit bort i så fall.

I village-delen av hotellet så finns det ett litet torg. Runt torget ligger ett par affärer. En klädaffär, en porslinsaffär och en pytteliten butik där man kunde köpa vatten, läsk, öl, godis o s v. Där finns också ett kafé/bar.

Vi åt lunch på ett par olika restauranger som ligger precis utanför hotellet. Dels på Kourus hotell (om jag kommer ihåg namnet rätt) och en annan som låg precis jämte det hotellet bort mot flygplatsen. Supergod mat!

När du skriver grillbufféer så vet jag faktiskt inte vad du menar? Inget som vi såg när vi var där i alla fall.
Svara med citat