Jo man får ha 10 kg i hand bagage sorry om jag var otydlig MEN antagligen som pga mycket handbagage fick en del av oss lämna från oss väskan och jag hade en liten cabin väska...jag skev detta mer som en heads up ifall någon bara reser med handbagage att risken finns att väskan blir "tvångsincheckad"

och har man kanske ont om tid ska med en båt eller så kan detta vara bra att känna till. Nog om detta.
Åter hemma i Sverige veckan har varit intensiv en del jobb i trädgården, alla vänner som ska träffas, en del ärenden som skall utföras, varit på stranden och badat och dykt, fiskat, och läst 3 böcker av Roslund & Hellström Odjureet, Box 21 och Upprättelse hua vilka böcker, och även gjort INGENTING vilket man måste ibland. Ii tisdags var det strejk på bussar, metro etc och den 5e maj blir det general strejk, och just strejk kommer det bli mer av framöver. Grekland är på väg mot katastrof och i vilken riktning landet går? ja åt skogen i min mening

och hur denna "saga" kommer sluta?? tyvärr inte med något bra och gulligt slut....
Camilla