Visa ett inlägg
Gammal 2010-05-07, 09:46
91kgs avatar
91kg 91kg är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Sv: Hyra bil Heraklion men även allmänt

Citat:
Ursprungligen postat av The Sidewinder Visa inlägg
Nu har jag fått en del kontakter, men hittills skiljer det sig högst 5 Euro mellan
dem. Hmm, man undrar ibland om de är i trust??
Hej igen!

Jag googlade fram och valde ut de som jag fick känsla för och mailade sen dem förutsättningarna.

Det blev 2st till slut som låg klart lägst och som verkade helt ok och stötte lite deras bud mot varann någon gång och sen va det klart.

Du ska inte va rädd för att söka uthyrare över olika delar av ön för många lev bilen till resp flygplats och våran uthyrare höll till tex i Annisaras på östra norr sidan och vi landade i Chania.

Värt att notera är att vi reste i slutet av säsongen då efterfrågan på hyrbilar är mindre och därmed möjligheterna till förhandling bättre.

Som en fingervisning så hyrde vi hösten -07 en Hyundai Accent med ac i 15 dgr lev till flygplatsen och betalade 280 euro och de övriga uthyrarna ville ha 450-500 euro.

Så det var allt värt det lilla besväret om man nu kan kalla det besvär att maila förfrågningarna och ha allt klart innan avfärd.

Ps,Var noga med detta ang försäkringen och att du verkligen är helt skyddad och slipper ev självrisker(till-läggs försäkring) för att slippa ev tråkigheter om ifall att...

Mvh!
Svara med citat