Håller med Roche, tavernan 75 m från hotellet har bra mat o trevlig personal. Själv äter jag där varenda kväll. Taverna Perikles heter den. Mamma sitter i butiken 07-24, pappa basar i köket och dottern tar hand om gästerna. Den andra dottern studerar i Aten. Ska du äta o betala med kort får du gå till mamma i affären o betala. Beställer du t ex vattenmelon så kan du se dottern gå in i affären o hämta en melon.

Helt underbara människor, några jag verkligen längtar efter att få träffa igen!
Uttagsautomaten i Lothiarika har inte alltid pengar men alla affärer tar kort (med chip faktiskt).
Lardos är väl värt ett besök. Restaurang Valentina är alltid ett säkert kort. Brukar kosta 4 € att åka dit med taxi. Där finns även apotek om man behöver det. Barer finns det även gott om ifall man vill ha lite miljöombyte mot hotellets bar.
Att sedan tillbringa kvällen sittande baren o prata med James är kul. Eller läsa sin bok. Men glöm inte myggmedel för myggen kanske inte syns men de är där under bordet o biter dig sönder o samman på benen.
Själv har jag 14 dagar kvar nu! Känns ooooliiiiidligt länge!
Hur länge ska ni stanna? Är ni där i 14 dagar så kan vi ju ses. Jag anländer den 30 maj.