Citat:
Ursprungligen postat av inkfish
Vilken bra kundservice
Och smart att du ens tänkte på att begära pengarna tillbaka, det hade nog inte jag gjort, jag hade utgått från att jag fick stå mitt kast när flygningen inte blev inställd. Ska komma ihåg det här
Jag börjar bli smått orolig över min flygning. Jag ska ju mellanlanda, och tänk vilken maximal otur om Sveriges luftrum är öppet, Greklands luftrum är öppet - men Tysklands är stängt 
|
Først - jeg håper ingenting kommer i veien for flyvningen din!!!
Og, ja, det v a r god service

Det må være forskjellig fra selskap til selskap hvilke regler de har for "refundering av billetter som ikke kan refunderes" .
Jeg har tidligere erfaring med Lufthansa, de refunderte skatter og avgifter da jeg ringte og sa i fra at vi ikke kom til å benytte billettene våre for et par år siden
J e g ville kun si i fra, svaret jeg omgående fikk var "vi tilbakebetaler ikke annet enn skatter og avgifter på den type billetter".....
- j e g forventet jo ingenting... og ble veldig positivt overrasket
( billettdelen var forresten 400kr, skatt 800kr pr billett

)
Derfor sendte jeg mail til Austrian Air nå og ba jeg om å få tilbake det jeg hadde betalt for
skatter og avgifter