Citat:
Ursprungligen postat av C@nny
Hej Sofie!
Jag bodde i 2 veckor på hotellet för ett antal år sen. Det är bra standard på hotell och pool. Men jag gillade inte att vi fick 2-rumslgh med sovloft i stället för 2 st separata rum. Mannen som ägde hotellet var trevlig, men dottern som var någon slags chef där, satt hela dagarna vid poolen, med sin personal som några slags poliser. Hon hade div kommentarer och klagomål om olika saker, speciellt till barnen. Utsikten var det heller inga fel på. Jag vill minnas de flesta rum hade havsutsikt. Och det var en bedårande utsikt  .....
Dock var det en bit att gå utefter vägen och jag föredrar att bo något närmare stan, för det är ju dit man vill gå på kvällen  ...
Jag har även bott på Villa Nina. Ett mindre hotell närmare stan, med pool och med små rum, men med mycket trevligare och familjär atmosfär.
Hälsar C@nny, som åker ner i början av juli, och bor lite närmare stan 
|
Hej C@nny!
Tack så mycket för alla svar

det lutar åt Villa Alexis, men gur lång tid tar det att promenera in till stan på kvällen?Det känns som om det är en jobbig väg att gå, e det lätt att få tag på taxi?Men vill helst till Skiathos det verkar så fint

.Det är inte lätt att välja Skiathos eller Kefalonia.
Hälsningar Sofie