Ny på forumet!
Hej! Det är jag som är Ullaki, Anoulas mamma. Jag vet ännu inte om att min dotter skapat ett konto åt mig här på Kalimera. Jag är nämligen på fest idag och min dotter är hundvakt. Jag undrar vad hon har för sig egentligen.
Jag är inte så bra med det här med teknik. Mina barn har precis lärt mig "poka" på Facebook och jag är inte så bra på att skicka sms.
Jag har rest väldigt mycket i Grekland och min favoritö är Naxos. De senaste 14 åren har jag tyvärr tvingats vara väldigt mycket på Rhodos eftersom min dotter delvis bor där. Hon har lyckats få ihop det med en grek (när det finns så många trevliga svenska pojkar) och det är väl bara att gilla läget antar jag. Han är ganska trevlig, även om han svär väldigt mycket och är dålig på att säga please och thank you och pratar mycket om pengar. Det är typiskt grekiskt säger min dotter. Jaja, vad vet jag.
Det är lite deprimerande med alla fulla skandinaver på Rhodos. En gång hittade min dotter ett rum åt mig på bargatan. Det var en traumatisk upplevelse och jag fick ha öronproppar för att kunna sova. Men som tur är finns det fina platser även på Rhodos och jag tycker om att hyra bil och upptäcka nya platser när jag är där. Jag reser dit på söndag igen tillsammans med min dotter och då ska vi försöka göra en utflykt några dagar till en annan ö. Funderar på Tilos. Är det någon som varit där?
|