Du har missförstått mig

Vi tycker jättemycket om Parga, men vi hade stora förväntningar också och dom blev uppfyllda.
Har inte brytt om att kolla nån termometer, men uppskattar tempen just nu till 27-30 grader?
Vi gick till Valtosstranden idag och jag upplevde vattnet som rätt kallt. Jag badade inte mer än en minut. Det var inte heller många som badade fast det var ganska mycket folk på stranden. Det känns som det är ganska lagom med folk och jag kan lätt tänka att här blir knökfullt mot slutet på juli-augusti. Vi åt på en klassisk grekisk restaurang i går, Saki´s som för övrigt äger det trevliga stället vi bor på som ligger på andra sidan av hamnen.
Trevliga människor, jag tycker det är jättebilligt med realistiskt synsätt, inga inkastare och knappt några gatusäljare. Maten verkar också överlag väldigt god och vällagad. Fix kan köpas i butik. Jag tror och hoppas att vattnet kommer att blio varmt nu när solen får steka på.
För oss som inte är utpräglade strandmänniskor och trivs när det händer lite (kan säga att vi gillar Skiathos stad och Chania stad) vi trivs väldigt bra här fast det är lite mindre förstås.
ikväll ska vi äta på ett lite finare ställe Maistros. Såg att dom bl.a. hade vildsvin på menyn, men det är väl inte grekiskt kan jag tro?
På torsdag så ska vi bl. a. träffa Lisa(Lissi) och Claes på Meetings.
Har inte varit där så det ska bli kul.
Neta vilar lite på sängen nu och jag tänkte kolla hästarna på internet nu.