HEMSKT BOLAG!
Åkte 08 med dessa Umeå-Chania. Tog upp kameran & skulle just fota min familj när det var grönt och planet var upp i luften som jag & många andra gjort på andra bolag. Fick då en tillsägelse av en otrevlig flygvärdinna att det inte var OK att ta kort, då kabinpersonalen inte ville vara med på bild. Jag förstod ingenting, då kameran var riktad mot min familj på sidan och dom serverade mat längre fram + andra tog också kort! När jag sen förträngt den obehagliga händelsen kommer kvinnan fram igen & säger att jag måste ta bort alla bilder som togs i planet. Passagerarna börjar stirra och jag känner mig fullständigt utpekad. Var en vanlig 19-årig tonårstjej som såg fram emot en resa med min familj vid detta tillfälle, men blev helt nockad av otrevlig personal. Jag svarade att jag inte hunnit ta något kort, men detta trodde hon inte på och börjar viska till resterande kabinpersonal. Hela resan beter hon sig jätteskumt! Nästa flygvärdinna serverar mat men glömmer ge mamma bröd - när vi snällt frågar vart hennes bröd är, svarar hon : men det är inte mig ni ska fråga, hur ska jag kunna hålla koll på erat bröd då jag inte går denna rond?! Jätteotrevlig! Så, en hemskt obehaglig resa. Hade absolut förstått fotoförbud i planet om dom bara lagt fram det snällt eller normalt. Men att peka, föra diktatur-tal så andra passagerare stirrar då jag inte gjort något alls - det är inte ok och jag blev riktigt ledsen! Res inte med dessa om du kan undvika, inte värda ett öre..
Senast redigerad av lillisa_ den 2010-07-15 klockan 23:57.
|