Ämne: Bokat!
Visa ett inlägg
  #24  
Gammal 2010-08-03, 09:35
Stomatol Stomatol är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2009
Ort: Mora
Inlägg: 101
Standard Sv: Bokat!

Citat:
Ursprungligen postat av C@nny Visa inlägg
Det skulle vara tråkigt att gå till en & samma strand i 2 veckor även om den är bra. Och dessutom när det finns så många fina stränder på ön. Men det som är bra är ju att det finns flera fina sandstränder där man bor, i detta fallet Lassi. Vi är helt insnöade på sandstränder och därför passar det oss bra.
Vad gäller Lassi har ni ju grannen Platis Gialos som är lika bra (el bättre). Där kanske de inte har infört "gardinsängarna" ... Gå ut från Lassi, (riktning flygplatsen) - mot hotellet "White Rocks" och gå ner där. Då kommer ni ner på Platis . Vi pratar kanske ett par hundra meter efter Mina´s supermarket, så det är inte långt.
Det enda som störde var väl att Mythosen var någon halv-euro dyrare på Platis än de var på Makris senast jag var där ...
//C@nny
Samma strand varje dag kommer inte att hända . Mycket kommer att bero på var vi hamnar. Jag såg att apollo även har hotell i Lourdas så även där finns det möjlighet att hamna, även om den nog är minimal. Nu börjar jag iallafall få en ganska bra blick över vilka stränder som jag vill besöka, vilket besparar en massa onödigt runtåkande när man väl är på plats. Vi ska ju trots allt bara vara där en vecka.
Svara med citat