Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-03, 21:23
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Grekifierad katt

Citat:
Ursprungligen postat av AGGE Visa inlägg
Vi har inte delad vårdnad officiellt men katter går ju sina egna vägar eller hur?
Mina två bor på andra våningen och hålls i Husses tukt och förmaning... Så de kan inte gå ut. Samtidigt är de tillräckligt bortskämda så jag tror inte de vill egentligen. Men jag känner till flera katter som gått ute och helt kallt "flyttat"! Hittat ny Husse och Matte där de trivdes bättre...

Citat:
Ouzo hälsar och tackar Ossie och Vincent för skinktipset. Mums!
Basturökt går, men källarrökt är favoriten här. Knappt frimärksstora bitar. Annars kan de sätta i halsen. Från det att jag vaknar tills dess de får sin morgonskinka är det ett eländigt mjauande här. Grannarna tror väl jag misshandlar dem... Efter skinkan går de och lägger sig och sover sött och tystnaden lägrar sig över Svedala... Sedan när Husse äter frukost kommer Vincent och kräver "andrafrukost". Dvs en bit ost, korv eller skinka som då ska tas från en smörgås.... Nämnde jag bortskämda...?

Citat:
Jag funderar på att köpa en katt till och döpa den till Meze. Vore väl coolt att stå på trappan och yla OUZO och MEZE! Risken är att det blir invasion av hungriga grannar förståss, då inte bara katter menar jag.
Det tycker jag du ska göra! Kolla på KKS så hjälper du också till.
Svara med citat