2010-08-15, 21:59
|
 |
|
|
Reg.datum: sep 2008
|
|
Sv: 3 dagar!!!
Citat:
Ursprungligen postat av Yanna
Hej Jenny!
Jaaaa, kaffet smakade underbart! Rena nostalgitrippen!!
Är du nöjd med allt du köpte?
Sov du till klockan 12??? Wow! Fast det behövde du antagligen, man ska passa på när man kan och har man semester så har man...men....tog du siesta också?
Lek inte med solen, den är förrädisk! Var rädd om skinnet!
Ja jag vill träffa dig en gång till innan du åker hem...kanske marknaden på torsdag??? Fast det går bra nån annan dag också om det passar dig bättre..
Det var Enigmas förtjänst att vi lärde känna varandra...tack Enigma...kanske du o jag oxå ses nångång?
Jättebamsekram!
Yanna
|
Hej Yanna och Jenny!
Ha en underbar repris när ni träffas igen innan Jenny lämnar Kreta. Ett tips är att göra en utflykt till en taverna som ligger på vägen till den största ön på Kreta. Ön ligger i bergen, norr om Georgioupolis. Tavernan ligger innan man svänger ner till sjön. Tyvärr kommer jag inte namnet. På den här tavernan fanns en bok där folk från hela världen lämnade sina åsikter om maten och personalen där. Maten var så     underbar där.
Det glädjer mig att du njuter av ditt kaffe, Yanna. Det var meningen.
Ha en trevlig semester, Jenny och akta dig för mycket sol. Solen är härlig men inget att leka med.
Jag hoppas, Yanna att vi kan träffas på Kreta eller på en annan ö kanske redan under nästa sommar. I år var jag redan på Kalymnos och på Kefalonia och därför blir det inte mer Grekland i år. På Kreta var jag många år sedan och då bodde jag i den underbara Rethymno. Jag har en tanke och ser i drömmar med mina ögon att du, Jenny och jag (det kan vara mer Greklandsvänner förstås) har en Kalimeraträff någonstans i övärlden och njuter av den goda grekiska maten, av den fina grekiska musiken och av de vackra grekiska utsikterna.
//Enigma
Senast redigerad av Enigma den 2010-08-15 klockan 22:51.
|