Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-26, 21:19
Ernie Ernie är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2008
Standard Sv: Korkat med Karpathos?

Citat:
Ursprungligen postat av inkfish Visa inlägg
Då rekommenderar jag dig att ta en tur till stora parkeringen vid taxistationen på kvällstid

Åtminstone i september förra året var där trafikstockning hela kvällarna. Bilarna kom in i stan bakom hotel Blue sky, körde fram och svängde vänster innan stora supermarketen, körde ner längs taxistationen och svängde vänster igen upp på huvudgatan ut ur staden.

Eller körde, förresten - de stod snarare stilla på tomgång för att vägen hade korkat igen.

Hamnpromenaden däremot, är väl bilfri - utom då färjan kommer och går. Jag har suttit på Mesogeios och ätit med en låååång bilkö alldeles intill.
Vel, nå er vel ikke akkurat taxistasjonen noe sted man sitter og spiser og koser seg, ei heller den delen av byen hvor man ferdes mest på kveldstid. Er det vel? Nå tenker jeg på den gata som går fra Potpurri og ned til havna, der har jeg aldri sett en eneste bil(ikke som jeg kan huske iallefall, og jeg har vært på K 17 ganger nå.....), og ok, som du skriver så kan bilene kjøre langs havna når fergen kommer. Men hvor ofte er det, en gang om dagen og ikke det en gang........?

Fly: Siden dere er fristet til å dra, så synes jeg dere skal reise å prøve selv, og lage deres egne erfaringer fra øya, som jeg fremdeles mener er utrolig barnevennlig Har forresten vært i Platanias og Agia Marina, både i år og for 2 år siden, uten barn. Og det er jeg veldig glad for, kunne aldri tenke meg å ta med meg guttungen dit!
Svara med citat