....tack Mette !! Jag aer alltid noen timer per dag pa Zephyros, og innan tvillinggutta Minas og Logothetis kommer och ockuperer datoren, sa aer det till att passe paa att skrive litt..

Manolis pa Mike's blir allt bedre i beine och jobber bestandi varje dag.Traffa honom pa Pelagos, som for forresten har haft meget folk den sidste monaten.Fraga ifall di spelgutta planerer og gi ut en ny cd, och det var ikke umuli,sa Mimis. Han hade visst skrivit en del sanger under Finlands-trippen, sa forhoppningsvis kommer dom med.Pelagos staenger vel runt 7-10 oktober antar jag.
Det blev inga efterskalv pa jordbaevningen heller, som tur var.
Idag runt 30 grader, sol och laber bris.Siste uka for Zephyros, som aer fullbelagt.Glade barn i poolen, og smaa katter och solende mennesker runt den.Har fotat en del for Andreas, han har visst behov av att byte bilder pa hemsidan da och da.Baest att passa pa naer det finns lite folk, annars tycker jag mej sett pa hotellsidor att det saknas maenniskor.
Nu ska jag kika lite efter hemresor, har hittat en fran Rhodos till Malmo den 10 oktober, men det kanske finns fler om jag letar.....