Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-09, 17:11
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Mikke i Grekland....

....frukostlunchen intogs pa Lefteras taverna, en god och naerande bonsoppa med brod. I min packning hade jag funnit aennu en ny,faellbar slipmanick med industridiamanter, vilken gavs till Leftera, sa att han kunde slipa ok under hela vintern. I kvaell ska jag haemta lite mat hos honom till imorron, da jag drullar nog ivag hellre lite for tidigt, och Dimitri oppnar Mango vid 10-11-snaret,sa det aer vael baest att kaeka ordentligt innan flygresan.
Efter den goa soppan, goade jag mej i solen nedanfor Mandala, daer det finns ett par parkbaenkar.Sen gick jag upp pa Mangos tak, och la mej pa en solsaeng och knoppade.
Nu sitter jag fullt paklaedd i jeans,skjorta och fleecejacka pa Mango i den kyliga vinden. Strax ska jag ner till Aristos supermarket och kika efter grekiskt kaffe och sen till Rhodos Youth Hostel for kanske en fika och en ny bok och lite snakk me Popi o Panayotis. Kvaellen far nog bli tidig som sagt, men man vet ju aldrig hur det blir.Det verkar som jag slarvat bort mina sista par oronproppar, vilket graemer mej lite.Kanske har dom sana pa appeteket.....
ajo sa laenge...
Mikke
Svara med citat