Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-12, 18:13
Mariannes avatar
Marianne Marianne är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Geo eller Paleochora?

Jag hoppas att återvända till Georgioupoli en dag när jag har planerat att stanna några dagar. Man kan ju inte ha något riktigt ordentligt intryck efter bara att ha besökt platsen en halv dag. Jag tycker egentligen att det krävs minst en övernattning för att bedöma en plats, men jag försökte nu i alla fall...

Jag vet att många är väldigt glada för att återvända till Georgioupoli år efter år. Kommer jag nästa gång några dagar när det är vindstilla, så upplever jag det säkert som en sagolikt magisk strand. Jag hade ju inte heller tid nog på en halv dag att hitta några små tavernor som blev favoriter (vi hade till och med lite osis med den kantinan vi valde, efter att ha suttit och väntat mycket länge kom de och sa att strömmen gått - de gjorde inget försök på att servera något alternativ eller bara salladen som vi också beställt).

Om/när jag återvänder, så skal jag komma ihåg att se på Deep Blue Sea som Jenny har bott på, det ser fint ut!

Fint att höra att de lokala övervintrar och att Georgioupoli också lever året runt.
Svara med citat