Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-14, 10:11
lugnagatan lugnagatan är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2010
Standard Sv: Hinner jag byta i Aten ?

Citat:
Jag är inte hundra procent säker...men nästan ;-)

Easy Jet är ett lågprisbolag som troligtvis INTE har ett bagagavtal med Aegean. Det innebär att ditt bagage endast blir skickat till Aten och där får Du hämta ut det och sedan ta dig till incheckningen. 1 tim är nog för lite tid men om vindarna är gynnsamma och lastarna är redo kan det väl gå!
Citat:
Med Aegean är "sen ankomst" sällan något stor problem så länge man har gjort en e-chekin och har sitt boardingpass klart. Min son flög via Aten den 29/11 och hade, pg a förseningar från Tyskland, bara 15 minuter att hämta bagage och cheka in (e-chekin var gjord). Han kom med men ber mig framföra ursäkter till alla dem han mejade ner när han sprang...

Det här var intressant att läsa. Då blir det alltså lite spännande på Atens flygplats. Elektronisk incheckning kan jag göra härifrån, sen gäller det bara med bagaget...

I värsta fall går det väl att boka om till det senare flyget där på flygplatsen, det blir ju ändå inte så dyrt om man bara reser enkelresa

Senast redigerad av lugnagatan den 2010-12-14 klockan 10:18. Anledning: behöver citera
Svara med citat