Ämne: Karpathosval
Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-27, 22:19
Ernie Ernie är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2008
Standard Sv: Karpathosval

Vi pleier å bo i Pigadia, men reiser til Small Amopi (den innerste lille stranda) flere dager mens vi er der. Et paradis for både store og små (spesielt de små siden det er ganske langgrunt og vannet er helt klart, hvor de små følger med på fisk og små eremittkrepser). Etter at vi har kost oss på stranda, og spist litt lunsj oppe hos Niko på Small Amoopi, og kost oss på stranda igjen - så går vi til Tom på Skala Bar og tar en forfriskning før vi tar 18:30 bussen inn til byen igjen.
Om kvelden elsker jeg å gå på en av restaurantene i havna, og ikke for sent - da er det litt roligere, og utsikten over havna og havet er på sitt beste.
Og hvis man er så heldig å få plass ute på balkongen for en Mojito eller øl/ouzo på Pantheon etterpå, ja da er dagen og kvelden fullkommen

PS. Til sommeren kan du gå på Sea Side Taverna, min stefar og mamma skal åpne tavernaen sin igjen!! Dog blir det i 2011 med lette retter og forfriskninger, men de håper at de neste år får bygget et større kjøkken Den ligger på bystranda, blir mellom Electra Beach hotel og det store nye hotellet, som jeg ikke husker navnet på akkurat nå.
Svara med citat