Ämne: Skiathos 2011
Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-09, 21:36
C@nnys avatar
C@nny C@nny är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Skiathos 2011

Citat:
Ursprungligen postat av MariaS Visa inlägg
Conny, har du bott på Rea, Nina och Villa Alexis??? Vi är en familj som funderar på något av dessa (eller har du andra förslag) pool och havsutsikt är viktigt för vi ska vara på Skiathos i 3 veckor, helst vill vi bo på stranden och kanske bara ha tillgång till pool men vi får se. Vad tycker du? Eller ni andra?
Hej Maria!
Ja, det stämmer. Finast av dessa, men liite långt bort från stan, var Alexis. Nina var bäst av dessa om man ser till helheten, med trivsel, tillgänglighet osv. REA var sämst av dessa, beroende på lite sämre stämning och sämre mottagning/tillmötesgående mot gäster etc. På Nina är det ju lite trångt med 1-rumslgh, smala balkonger osv. Om man bara är 2 pers så är det ju perfekt. Alt kan man ju boka fler lgh, beroende på barnens åldrar etc?
Alla 3 hotellen har ju jättefin havsutsikt och pool. (Om man inte som på REA får det absolut sämsta rummet på hela hotellet ur utsikts-aspekt, trots att man skickat ett mail och ringt ett samtal flera veckor innan, och varit trevlig, bett artigt, och önskat ett visst läge på rummet )....

Jag vet inte riktigt vad jag skulle rekommendera i övrigt. Det låter ju positivt om Lenio här på forumet. Jag har ju sett hotellet och det ligger precis vid stranden och mycket nära stan. 2-rumslgheter. Dock finns det ju ingen pool, som ni önskade.
Jag tror dock att jag själv skulle välja något lgh-hotell i Megali Ammos med pool, ovanför vägen och nära stan.

Hälsningar
Conny
Svara med citat