Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-20, 10:12
Martins avatar
Martin Martin är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2005
Standard Sv: Koll på boende?

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Det låter VÄLDIGT VÄLDIGT dyrt är min spontana uppfattning utan att ha varit just på Skiathos, men väl Skopelos några gånger! Ett rum med tre bäddar eller studio borde under icke absolut högsäsong kunna fås för nästan halva priset...
Hur bokade Du detta?? Via dem direkt eller nån hotellbokningssida? ....eller gäller det studio med flera rum?
Priset är givetvis beroende av tiden på säsongen men det låter dyrt...

Lissi

ps Ser nu på deras hemsida via bookingcom att det är mer en spaanläggning/hälsocenter och då kostar allt detta givetvis. Jag trodde det var mer ett vanligt boende. Priset är kanske mer adekvat om det betraktas som resort....
Tack för svaret Lissi!

Jag bokade på en hotellbokningssite som heter Booking.com. Gissar att de tar ute en provision men sidan är ok med recentioner mm. 120 euro per natt för tre personer i augusti... Dyrt? Ja det beror ju på vad man får som sagt var. :-) Jag ha lite kvalitet i boendet, när jag reser med mina prinsessor. Lite utsikt, lite faciliteter och gärna nära en strand och Skiathos stad. Sen att jag kan gymma samtidigt..

Nån som har direkt erfarenhet av just det här stället och kan säga om det är värt pengarna?
Svara med citat