Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-13, 12:07
nikki73 nikki73 är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2011
Standard Sv: Vad skulle ni välja?

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Eden Roc, det måste vara gammalt nu, fast det är säkert renoverat..Där bodde vi med barnen 1984 och jag minns ännu med fasa hur vår 3-åring försvann när vi åt frukost en morgon. Vi var ett sällskap på 11 pers med flera barn så vi märkte inte att hon försvunnit förrän efter ett par minuter. Hela personalen letade och jag sprang ner till stranden med hjärtat i halsen men ingen flicka....Efter 20 min hittades hon under ett bord i matsalen där en lång duk hängde för....det var nog de värsta minuterna i mitt liv! Själv var dottern överlycklig och hade bara lekt kurragömma, en lek bröderna nyss lärt henne. Hon blev omåttligt bortskämd av all personal sen ....

Lissi
Jag vet precis hur det känns! Blev av med min dotter när vi var på Kreta och skulle äta frukost vilket man gjorde precis vid poolen. Jag skulle bara Ta en sak i matsalen och vips så var hon borta. Hela hotellet var med och letade efter henne. Det var det året som den lilla flickan Maddy försvann i Portugal så man hade det färskt i minnet. Jösses vad rädd man var!!!! Men dottern hade gått iväg till en liten plats en bit bort där hon lugnt satt pillade med några små stenar! Hon var inte borta mer än kanske 5-10 minuter men det kändes som en hel evighet!
Svara med citat