Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-13, 12:14
nikki73 nikki73 är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2011
Standard Sv: Vad skulle ni välja?

Citat:
Ursprungligen postat av Katitzi Visa inlägg
Har inte själv bott på Virginia men en väninna bodde där för några år sen och var nöjd. Däremot har jag bott ett par gånger på Eden Rock i samma område. Det var iof. ganska länge sen, men där trivdes vi bra. Det ligger vid Paradise beach som inte är finkornig, men rolig att snorkla vid då det finns några klippor där. Hotellet är stort med en stor Bungalowdel där vi bodde, där är helt bilfritt. Buss går in till stan och taxi blir inte så dyrt heller.
Uppe vid stora vägen fanns några butiker och restauranger. Det kan ju vara betydligt mer utbyggt nu.

Hälsn. Katitzi
Tack för ditt svar! Jag tror att de som är missnöjda med Virginia är de som åker dit för att tillbringa större delen av tiden vid hotellet/stranden och området utanför. Då är det säkert inte någon höjdare. Men om man som vi tänkt åker iväg på utflykter och till andra stränder flera av dagarna så kanske man uppskattar hotellet mer och framförallt de där 6000 kr som man har över att kunna göra annat för, tex shopping i gamla stan!!! Vi får väl ta och passa på och handla medans vi är i Faliraki och badar osv... Fast helt överrens med mig själv är jag inte ÄN!
Svara med citat