Ämne: Ensamresenär
Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-03, 20:35
IRSAs avatar
IRSA IRSA är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Sv: Ensamresenär

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Så nervös jag var innan men så himla kul det var....Jag älskar i o f s att vara ensam emellanåt men en hel vecka
Att inte behöva ta hänsyn till någon alls var helt otroligt skönt, bara göra precis det jag ville när JAG ville

Vart jag kom så fanns det andra ensamresenärer att prata med om jag ville, det är många som reser ensamma..Att äta ensam på taverna är inget konstigt alls i Grekland. Kyparna är jättetrevliga.

MEN: Om man här hemma inte gillar att vandra själv, eller vara på stranden själv eller åka på utflykt själv, då gör man det kanske inte i Grekland heller.
Du får säkert en helt underbar resa!

Lissi
Instämmer helt med dig Lissi, förra årets resa var helt otroligt bra, åkte själv i TVÅ veckor. Enda gången jag vart lite nedstämd, var på midsommaraftonen, DÅ kände jag mig väldigt ensam, men efter ett telefonsamtal hem så blev jag lite gladare
Om drygt en månad så åker jag igen helt själv i två veckor till Rhodos stad
Tog mig friheten att styka under en sak som är viktigt att tänka på innan man funderar på att resa själv. Jag åker ju till en storstad och där kan det kanske vara svårare med att få kontakt med folk än i en mindre stad/by, det är iofs. bara nått jag fått för mig så det kanske inte alls stämmer.
Svara med citat