Ämne: Saknad...
Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-06, 11:47
Ayelet Ayelet är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2007
Standard Sv: Saknad...

Citat:
Ursprungligen postat av Lajsa Visa inlägg
En fråga av ren nyfikenhet, varför inte då?
Vi reste i september -08 eller -09 och jag vet att jag har skrivit om detta tidigare men kan inte hitta det hur jag än söker. Jag hittade inget mysigt med ön, kanske beroende på olika omständigheter, krångel med Apollo, (vilket jag inte haft tidigare) det handlade om boendet, mycket dåligt väder (ingens fel) inget direkt att utforska. Jag vet inte riktigt, det var bara en känsla av att hit vill jag inte tillbaka. Men som jag skrev tidigare att det är tur att vi är olika!
Jag är ju en person som älskar Naxos till exempel och bor då gärna vid St Georgestranden vilket många andra inte föredrar. Sen är det ju Kreta, som jag skrev att jag alltid vill tillbaka till. Bodde en gång på en sånt där hotell med gympa och Bamseklubb, det var en familjesammankomst så jag kunde inte välja. Men det kändes ju inte som Kreta alls. Så om man kommer till Kreta första gången och "hamnar" på ett sånt ställe, så vill man nog inte tillbaka om man är som jag
Men det finns ingen underbarare doft än den uppe på bergen på Kreta och denna karghet som jag bara älskar. Blomningen tidigt om våren, ett hav av växter i alla färger. Ja jag måste nog dit snart igen
Svara med citat