Är Apollo egentligen så intresserade av att ha One Way-resenärer mitt under säsongen? Blev det för populärt? Jag letade fram vad vi betalade för våra biljetter för sommaren 2004, som bokades direkt när resorna lades ut på nätet i november 2003. Utresan till Samos från Kastrup (före midsommar) kostade 1.596 för två personer och hemresan från Rhodos till Sturup (3½ vecka senare) kostade 3.196.
Samma utresa till Samos kostar idag enligt hemsidan 3.096 om man skippar maten och försäkringar. Hemresan från Rhodos finns ju inte inlagd än men en utresa från Sturup i mitten av juli går lös på 4.496.
Förra året hade vi hemresan från Samos med Sterling men f n finns varken Samos eller Rhodos i deras resplaner. Tyvärr

! Så det får bli hemresa från Aten trots sambons protester. Av någon anledning går det alldeles utmärkt för honom att åka ut från Aten men att komma tillbaka på vägen hem gillar han inte. Men som passagerare B har han inte så stor talan så nu ska jag gå in på Sterlings hemsida och boka in oss

...
Celbe