Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-09, 17:05
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Okey...det är 59 dagar kvar nu.....

Citat:
Ursprungligen postat av Mysan Visa inlägg
Men hur kan man längta så efter något man redan upplevt ett antal gånger? Ja det kan man undra.
Jag känner lika med Tinos där jag varit 6 ggr på mindre än 3 år och dit jag ska åter i september, fast jag var där 14 dagar i april. Det är nog det att man helt enkelt är "hemma " direkt man kommer. Man packar upp väskan och sen går man ut på bekanta gator och vet exakt var man vill äta första kvällen Jag känner folk där nu och är inte mer enam än jag vill. Jag vandrar, badar och bara ÄR.
Ingen stress för att hinna upptäcka nya platser, för på lilla Tinos har vi varit i nästan alla byar som finns dit det är farbar väg. Vi har gjort alla "måsten" m a o och nu njuter vi bara. Jag kan sitta hela dagen i trädgården och läsa eller lösa korsord utan att känna att jag missar något och jag lever extremt i nuet. I år har jag utökat min "ensamvecka" till 9 dagar och nu är det "bara" 100dagar kvar

Inte en sekund saknar jag letandet efter nya öar att upptäcka, fast vi har några till vi ska se...det kommer också framöver...
Innan dess ska jag njuta denna fantastiska sommar hemma där vi badar varje dag sen ett par veckor tillbaks.

Jag förstår således precis hur Du känner

Lissi
Svara med citat