Citat:
Ursprungligen postat av Netwolf
Jo, jag har berättat lite spridda skurar. Jag är inte så effektiv på resebrev...
Samtidigt är jag en aning tvehågsen. Ofta hittar man en pärla i övärlden, som man känner att man vill tipsa och berätta om. Å andra sidan vill man ha smultronstället för sig själv.
/Netwolf
|
OK, du är ju verkligen med till att hålla liv i forumet. Det var kanske inte hela resebrev jag tänkte på, men just lite historier här till forumet.
Det där med smultronställen som man vill hålla för sig själv har jag kommit ifrån för länge sedan. Skrev nyligen om en pärla vi bott på, tänkte en del över om jag verkligen VILLE skriva det eftersom de bara har
få rum, men hur ofta kommer jag dit... inte ska jag hålla det för mig själv bara för att jag kanske kommer tillbaks senare på året, eller nästa år, eller...
Men visst förstår jag dig. Eleni Rooms hittade vi länge innan Kalimera gjorde det. Vi har varit där en gång
efter Kalimera-effekten också, men kommer INTE att välja det en gång till. Vi vill inte heller bo på hotell med bara skandinavisktalande gäster. Ja, tvehågsen kan man bli.
Det finns många andra exempel.
Men det finns ju mycket annat man kan skriva om...
Citat:
Ursprungligen postat av LaRose
"Bopia" har skrivit ett PM till mig och vill ha en ursäkt. Jag ska citera det och svara i ett annat inlägg här. Fler än de kan ju tycka att jag betett mig illa och då kan det vara bra med ett "offentligt" svar från min sida. Eller kanske blir det också fel. Jag vet inte.
|
Är det god ton att citera ett PM - vad säger Kalimeras medlemmar?
Själv tycker jag att man kan "svara/kommentera" frågan generelt, men inte citera ett PM med upplysning om namn på avsändaren i Forumet utan att avsändaren har accepterat detta.