Ämne: Dött forum?
Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-11, 09:29
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Sv: Dött forum?

Personligen tycker jag att de flesta diskussionsämnen är i princip intressanta, må vara att de kanske bara handlar om tips på tavernor eller så. Och om det inte intresserar mig just då så behöver jag inte läsa just den tråden. Man måste komma ihåg att många Kalimeramedlemmer är riktiga Greklandssproffs som har massor av resor bakom sig och säkert också intresserar sig för Grekland i största allmänhet. Men sen kan det finnas någon som för första gången reser till Grekland och är då i behov av lite annorlunda tips. Och kanske den personen bara vill ha en vanlig solsemester och roa sig i största allmänhet. Och det är ju helt ok det, precis som det är lika ok att vilja undvika ställen där det finns för många svenskar eller vad det nu kan gälla (kanske oss finländare.. ).

Själv har jag fått ut mycket mera av mina egna Greklandsresor efter att jag blivit medlem i Kalimera. Så vi ska hålla forumet vid liv och diskutera allt mellan himmel och jord som har med Grekland att göra. Kanske någon kan starta en ny tråd, eller kanske hittar en gammal som passar, så att vi kan börja diskutera Greklandskrisen igen? För visst finns det behov att få lufta på sig lite i den frågan.

/ Anne
Svara med citat