Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-17, 13:07
bluesky
Gäst

Standard Sv: Kalymnos, chartervarning?

Citat:
Ursprungligen postat av Masse Visa inlägg
Mycket intressant tråd! Förvisso utifrån sakfrågan. Men jag tänker just här mer på det faktum Hur olika vi upplever och beskriver våra intryck av en plats. Det är detta som jag tycker är så svårt med att beskriva resa och intryck. Varje ord och omdöme måste avvägas så väldigt noga. Helt säkert vill de allra flesta av oss ge mycket uppriktig och ärlig information. Men tänk så svårt det är eftersom vi har så olika glasögon och ser med så olika smak och värderingar. Svårt men som sagt intressant, både för den som ger omdömena och den som läser dem.

Mats
Bra sagt. Det er viktig å forsøke og være objektiv. Men det er ikke lett. Jeg har møtt flere turister på Kalymnos denne sommeren som bare besøker steder som får god omtale her på Kalimera. Litt skremmende syns jeg. Det å være i stand til å gi så riktig info som mulig har vel også noe med hvor godt kjent man er på stedet. Jeg ville aldri kunne gi råd til noen om steder jeg ikke hadde tilbrakt en lengre periode på. Første inntrykk av et sted kan endre seg over tid. Jeg kjenner Kalymnos veldig godt etter mange år, men er allikevel forsiktig med mine anbefalinger. Nettopp fordi jeg ikke vet hva de som ønsker råd er ute etter. Hva slags drømmer de har for sin ferie.

Jorunn
Svara med citat