Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-22, 09:22
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Det regnar och är kallt!

Citat:
Ursprungligen postat av Monica P Visa inlägg
Tråkigt kan man ha var man än bor!
Ekonomin är viktig var man än bor!
Vänner kan man få var man än bor!
Så sant så sant!
Du Monica har verkligen visat oss med Dina rapporter från Kalymnos hur ett grekiskt vardagsliv ter sig på en grekisk ö. Verkligen inget "semesterliv"
För några år sedan så var jag väldigt inne på att köpa hus eller lägenhet på fastlandet för att ha något eget att åka till som pensionär, men nu har jag ändrat mig....Jag vill inte "binda mig" att åka till en plats i Grekland utan kunna hyra på olika platser....

Genom Kalimera har jag "lärt känna"(genom skrivande på forumet) er fantastiska kvinnor, som Dig, Admirala och Yanna som så generöst delar med er av ert liv. Även Kikh och Ulf inte att förglömma.
Admirala har fått oss att gilla Nafplion och vi har träffats där 3 ggr...I jul hoppas vi på en träff till...Git och Calle i Rethymno träffade vi 2006, Yanna HOPPAS jag träffa nästa höst då jag tänker mig min ensamresa dit Jag kan ju ine alltid åka till Tinos,,väl? Kikh hoppas jag kunna få träffa i Chania på samma resa.
Dig Monica vill jag gärna träffa på Kalymnos dit vi vill åka då jag pensionerat mig om 1,5 år....
Men tanken att köpa bostad i Grekland har jag lagt på hyllan..Man får många resor till olika platser för de pengarna

Lissi
Svara med citat