Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-28, 07:37
Mysans avatar
Mysan Mysan är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2006
Standard Sv: Okey...det är 59 dagar kvar nu.....

Så där ja, då var det bara tio!!!!!!! dagar kvar.

Har dessutom hittat James Hotel på Facebook och finner där att de gjort massor med förändringar från i fjol så nu blir det extra spännande.

Denna veckan har varit en fruktansvärt seg arbetsvecka och jag tror nog att nästa kommer att bli lika eländig. Som tur är har vi ett helgevenemang i stan så fredag kväll nästa vecka dansar jag omkring på stan och äter gott med min familj. Skulle kunna göra det samma lördag kväll men si då nanar jag kudden för att kunna gå upp vid 24 och köra mot Göteborg. Det blir verkligen inte svårt att gå upp och göra detta, det kan jag lova.

Vi tar "frukost" med oss och stannar i Värnamo för att köpa kaffe på OKQ8 som har sagoligt gott kaffe. Men det är varmt, så vi kör vidare mot Forsheda där det finns en fin rastplats med bord under tak. Där tänder vi våra medhavda blockljus och äter vår frukost med kaffe. (Forsheda är nästan halvvägs till Landvetter från Växjö, men det är den bästa rastplatsen så därför stannar vi där).

Väl framme på Landvetter lämnar vi bilen i PWG:s varma vård (Park Wash and Go) och går o droppar väskan, uppför trappen till säkerhetskontrollen och sätter oss där för att vänta på att de öppnar. Nu börjar semestern!!!!

Är det någon som inte tror på mig när jag säger att vi längtar?
Svara med citat